Monday, February 20, 2012

Running out of energy

Photo Courtesy: foreveryourquotes
Went work today and seriously is taking away all of my energy. I feel so tired, like ttmzxc. Wanna have a hug from bb to make me feel better. But since that he's not here, i want to hear his voice to make me feel so much better. Going to cook dinner and to study for tmr UTs. I'm just super tired. Seriously, there is too much thing i need to do and need to be done. I just get messed up and being indecisive of what should I do in order to save much more time. Shall wait for bb's call and i'll feel much more better. Doesn't want to write anymore. Bye. 

有时候,当我觉得好累,好没力气的时候,只希望有你在我身边告诉我没关系。可是有时候,你却不在我身边。我不喜欢当我起来的时候,就想你,好像我一个人,在想着太多东西。需要做工,需要读明天的考试,需要想怎样帮你把你的cert给SIM。这一点一滴都让我好想休息,就在你的身边。没有你的明天,大后天,大大后天,让我的心情变得好不开心。真的开始不喜欢想你的感觉,只因为,太想你,我却没有办法看到你,让我好无阻。。你在哪里,好想看到你,知道吗?真的好不开心。

No comments:

Post a Comment